
Verzenden & retourneren
Levertijd
Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 22:00 uur zijn geplaatst, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Soms lukt dat niet, bijvoorbeeld wanneer een product tijdelijk niet op voorraad is of bij extreme drukte. Op de productpagina vind je altijd een actuele indicatie van de levertijd (meestal 1–2 werkdagen). Mocht de levering onverhoopt vertraging oplopen, dan brengen wij je daar natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte.
Verzendkosten
Bij XinZuo.nl betaal je nooit verzendkosten – verzending is altijd gratis.
Verzendwijze
Bestellingen worden bezorgd door PostNL of DPD en in uitzonderlijke gevallen door een andere vervoerder. Waar mogelijk versturen wij met een brievenbuspakketje, zodat je niet thuis hoeft te zijn. Je ontvangt altijd een verzendbevestiging en track & trace per e-mail.
Retourneren
Het kan gebeuren dat een product niet helemaal naar wens is. Geen probleem – bij XinZuo.nl heb je altijd 30 dagen bedenktijd.
- Je kunt je retour eenvoudig aanmelden door ons een mail te sturen naar [email protected] met je bestelnummer en de artikelen die je wilt terugsturen.
- Dat is voldoende – een mailtje volstaat dus.
- Wil je liever gebruikmaken van een formulier? Dan kun je ons officiële retourformulier downloaden via:
Retourformulier XinZuo.nl. - Na aanmelding ontvang je van ons een gratis retourlabel, zodat je het artikel kosteloos kunt terugsturen.
- Na ontvangst van het retourlabel heb je nog 14 dagen om het product retour te sturen.
- Wij betalen het volledige orderbedrag (inclusief verzendkosten) zo snel mogelijk terug, uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van de retour.
Let op: is een product beschadigd of meer gebruikt dan nodig om het te beoordelen, dan kan waardevermindering worden doorberekend. Zorg dus dat je het product netjes verpakt retourneert zodat het onderweg geen schade oploopt.
Product ruilen
Wil je een product ruilen? Dat is geen probleem. Stuur ons even een mail op [email protected] en wij denken met je mee en regelen het.
Verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] of liever nog telefonisch, zodat we dit nog kunnen corrigeren.